یقه اسکی در استایل زنانه؛ چطور آن را با لباس‌های دیگر ست کنیم؟

حامی ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

یکی از رایج‌ترین سوال‌ها در مورد یقه اسکی این است که این لباس که از سال‌های بسیار قبل، مد و محبوب بوده، هنوز هم مد است؟ جواب، مثبت است. این نوع لباس هنوز هم مد است و حتی در رویدادهای مرتبط با مد، می‌توانید آن را تن مدل‌های برندهای مشهور ببینید. این لباس به‌خاطر سادگی و کاربردی بودن، قدیمی نمی‌شود. البته مدل‌های متنوعی از آن به بازار ارائه شده است و این روزها می‌توانید یقه اسکی با رنگ‌های متنوع و حتی یقه اسکی‌های طرح‌دار هم پیدا کنید.

  • ۱۷ روش برای ست کردن کت پشمی بلند در استایل زنانه

تاریخچه‌ی یقه اسکی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یقه اسکی از کجا آمده و از چه سالی وارد کمد لباس مردم شده است. تاریخچه‌ی دقیق یقه اسکی خیلی واضح و مشخص نیست. ولی حداقل از قرن پانزدهم است که این لباس بین مردم رواج دارد و محبوب است. یعنی بیش از ۵۰۰ سال است که مردم دنیا یقه اسکی می‌پوشند.

این لباس هم مثل بسیاری از لباس‌های دیگر، بر اساس کاربردی بودن و متناسب با نیاز مردم طراحی شد. ابتدا کارگران، دریانوردان و حتی افسران نیروهای دریایی آن را می‌پوشیدند.

تقریبا ۵۰ سال پیش بود که این لباس وارد دنیای مد شد. در دهه‌ی ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰، بسیاری از افراد مشهور و ستاره‌های سینما، شروع به استفاده از این لباس کردند. ابتدا مورد توجه مردان قرار گرفت و بعدها به پوشش زنان هم راه پیدا کرد. حالا با یک لباس کاربردی و جذاب مواجهیم که تقریبا در سه فصل سال قابل پوشیدن است و هر سال دوباره با رنگ‌های جذاب و زیبا، به ویترین فروشگاه‌ها برمی‌گردد.

۸ روش برای اضافه کردن یقه اسکی در استایل زنانه

برای اینکه با یقه اسکی ظاهری جذاب و خیره‌کننده داشته باشید، این لباس کاربردی را با روش‌های زیر ست کنید.

۱. سرتا پا مشکی

برای اینکه بدون هیچ تلاش اضافه، یک ظاهر شیک و کلاسیک داشته باشید، می‌توانید یک شلوار مشکی را با یقه اسکی مشکی بپوشید و بعد برای اضافه کردن کمی بافت و رنگ و درآوردن ظاهرتان از سادگی، روی آن اورکت با طرح‌های متنوع و جذاب بپوشید. برای اورکت می‌توانید یکی از رنگ‌های پاییزی را انتخاب کنید.

این استایل را می‌توانید با کتانی‌های چرمی کامل کنید.

  • چگونه با استفاده از کت بلیزر مشکی استایل شیکی داشته باشید؟

۲. کت و یقه اسکی

کت و یقه اسکی

بهترین همراه با یقه اسکی، کت است. کت چرمی همراه با یقه اسکی انتخابی است که هرگز قدیمی نمی‌شود و هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند. بسیاری از شخصیت‌های مشهور دوران‌های مختلف تاریخ، از بازیگر و ورزشکار گرفته تا خواننده‌های مطرح، در مراسم و رویدادهای مختلف این استایل را انتخاب کرده‌اند؛ استایلی که هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است. با وجود قدیمی بودن، برای استایل‌های جذاب امروزی هم مناسب است.

پوشیدن این دو لباس با شلوارهای کلاسیک، استایلی ایده‌آل برای رویدادهای کاری معمولی است در حالی که اگر آن را با شلوار جین ست کنید، استایلی بی‌دردسر اما جذاب به شما می‌دهد که برای آخر هفته‌هایی که در محیطی آرام‌تر سپری می‌شوند عالی است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.